wtorek, 5 listopada 2013

"pijiiiii bziuuuuu". c.d.




"Pan Chrabota domaga się statusu nietykalności dla kłamstwa smoleńskiego. Jego artykuł nie jest obroną spokoju zmarłych. Ten tekst jest przyzwoleniem na dalsze atakowanie ofiar i ma zapewnić bezkarność odpowiedzialnym za tragedię smoleńską. I dlatego redaktor naczelny "Rzeczpospolitej" już zawsze będzie wymieniany wśród tych, którzy zawód dziennikarza przekształcają w służbę złu" 

To jest list otwarty Antosia M. Ponieważ to tylko bełkot trudny dla niektórych do zrozumienia, spróbuję Wam przełożyć z wolskiego na polski. I tak:

Antek: "Pan Chrabota domaga się statusu nietykalności dla kłamstwa smoleńskiego”

 Ja: Pan Chrabota chciałby już nie pisać o parówkach, puszkach, sekretnie ściętych brzozach z antydatą.

-----

Antek: „Jego artykuł nie jest obroną spokoju zmarłych” 

 Ja: Jego artykuł mnie po prostu wkurwił.

-----

Antek: „Ten tekst jest przyzwoleniem na dasze atakowanie ofiar i ma zapewnić bezkarność odpowiedzialnym za tragedię smoleńską” 

Ja: Szczególnie mnie wkurwiło, że to w Rzepie sie ukazało, która jeszcze do niedawna ochoczo drukowała każdego bąka, jakiego im puścilismy w twarz.

-----

Antek: „I dlatego redaktor naczelny 'Rzeczpospolitej' już zawsze będzie wymienia ny wśród tych, którzy zawód dziennikarza przekształcają w służbę złu" 

 Ja: I dlatego pobuczymy sobie na jego pogrzebie
koniec cytatu.
 

Ten list to jest następny załącznik do skierowania na leczenie do Tworek.

promuj

12 komentarzy:

  1. Brawooo, Kroko:))

    Przynajmniej, przed dobranocką, uśmiałem się:)
    Trafna interpretacja, a gdy " rzepa" zejdzie, gotowym otworzyć koniaczek:)))
    Oj... żeby tak razem, z tymi dotkniętymi " zespołem macierewicza " :)
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo Stanislawie ze zajrzałeś, no o Smolensku juz inaczej nie możnam dobrej nocy

      Usuń
    2. Wtórny analfabetyzm, gadzie

      Usuń
  2. Szanowny Krokodylu, choć przystępnie wytłumaczyłeś o co chodzi, ja nadal nic, a nic nie rozumiem. Zresztą mam już tak dość tych idiotyzmów, iż nie rozumiem i nie chcę rozumieć. Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheroneo, Tosiek M. napisał list otwarty do dziennikarza Rzepy tego co pisal o serdelkach i puszkach piwa itp. Bylo na wszystkich portalach.

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. To wszystko jest tak głupie i idiotyczne, że faktycznie rozbierze to tylko wysokiej klasy psychiatra. Serdeczne dzięki, zajarzyłam wreszcie o co chodzi. Jeśli ja (w końcu trochę myśląca) nic nie rozumiem, znaczy to tylko jedno - Antek policmajster musi się leczyć obowiązkowo i natychmiast.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. PiSiactwo powinno przestać rozpowszechniać kłamstwa że brzoza była pancerna. Jakby była pancerna to samolot by jej nie ułamał. :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaja tobie tylko obrazki w stylu...As ma kota he he he

      Usuń
  4. Przepraszam, ale za pieprzenie głodnych kawałków nie należy zamykać. To po prostu orientacja seksualna he he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorze felietonu, jesteś bezrozumny.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Ministerstwa Zdrowia:" Zwracam się z uprzejmym podaniem--proszę przemianować nazwy: schizofrenia na chorobę smoleńską. Dziękuję za uwagę."

    OdpowiedzUsuń
  7. m_16 i krokodyl to "pierdyliony"

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, jeżeli masz coś do powiedzenia, chamstwa nie toleruję